3/16/2013

Let's hear it for the boy


Hejsan! Värsta slö dagen idag, sov länge och så var jag på en lååång länk med hunden i de härliga vädret och just kollade jag en film "Footloose" och rekommenderar stort! Fick sjuk lust att dansa. Igår kväll träffade jag upp jenni som jag inte sett på några dagar. Vi var och äta till red hot chilis och pratade om allt möjligt :) Kul som alltid med henne!

Och resten av kvällen blir det bara mys här hemma. Helt skönt nog, lite ensamt bara.. Nojaa, men ska gå och tutta någolunda tidigt och så imorgon blir det att träffa upp en vän :) Så är det ju redan måndag igen.. usch vad tiden går snabbt. Och de blir jobbig vecka, nämligen det blir prov igen och vi har fått en massa projektarbete som måst göras osv.. soo gotta love it!

Gick också igenom lite sommarbilder här på datorn och fyfan jag saknar! Bara 77 dagar kvar till sommarlovet!!! bjuder här ennu en bild från förra sommaren


2 comments:

  1. Nej vad jag började sakna sommaren när jag såg denna bild!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaa, fick exakt samma känsla!!

      Delete