3/07/2013

DAGENS

DAGENS HUMÖR: kanske inte det bästa direkt.. väldigt trött! Har kämpat varenda lektion att hålla ögonen öppna.. hahaa

DAGENS KLÄDSEL: blåa jeans, grön tröja, vita skor, svart väska, min varma vinterjacka! Så rätt chill outfit kan man ju säga

DAGENS LÅT: No one - Alicia Keys     skitgammal, men ah älskar!

DAGENS SAKNAD: sommaren och värmen, where are you? Vill bara börja andvända sommarkläder igen!

DAGENS LÄNGTAN: hmmmm.. morgondagen, fredag äntligen! Och så nästa vecka kanske ;)

DAGENS HAT: blåsten!! herregud man typ blåser iväg vart man än går, hahaaah xd

DAGENS VILL: åka skoter! tänk nu, så sjuktskönt att bara åka vart man vill när man vill utan att behöva oroa sig av någo tidtabeller och sena bussar

DAGENS VILL INTE: stiga upp härifrån min mjuka & sköna säng, tänkte stanna här resten av kvällen.. heh

DAGENS MYS: skriba träffen idag var ju rätt mysig kan man säga

DAGENS GÅ UPP: trög som alltid, blev sen också... wihooo go me!

DAGENS JAG HAR: ont i musklerna! var på gymmet igår hela kvällen typ

DAGENS JAG ÄR: uttråkad och trött


DAGENS OUTFIT: jeans/cubus, skjorta/gina tricot (sori camppu, ditt rum har så bra ljus )
PS här kan ni se min nya hårfärg bättre också :)

1 comment:

  1. jaaa måst sen allti fota i mitt rum...

    ReplyDelete