2/20/2013

Sweet dreams?


Halojsan! Bara för tråkighetens skull tänkte jag slänga in ett inlägg här. Klockan typ tre och har faktiskt ingen lust att sova ännu. Alltså kommer vara så död sen då skolan börjar igen... haha, hursomhelst idag har jag haft en riktigt bra dag. Vaknade någlolunda tidigt och på dagen stack jag iväg till jenni. Såg henne senast på fredan, så det var kul att se henne igen alltså kan int fatta hu jävla konstiga vi e tillsammans xd pusss åp dej

Tills imorgon har jag inga planer ännu, så får se vad som hittas på.. tänkte i alla fall ta och sova så länge som möjligt. Alltså älskar känslan att vakna exakt då när jag vill utan att nån väcker mig! hihi, så de blir säkert slöa hemma dag imorgon i guess. Nu ska jag ändå försöka ta och gå o tutta. Annars kommer jag inte att överleva morgondagen. Sweeet dreams

två fina bilder från sommaren -11

No comments:

Post a Comment