2/13/2013

Middle finger up to the sky


Halojsan! Alltså usch vilken dag idag.. skoldagen var dock kort för min del eftersom hade tandläkare. Alltlså värsta tandläkarbesöket ever, hade hål och fick seriöst typ 10 bedövningssprutor men endå tog det sjukt! :( Har då resten av dagen suttit hemma med domnat ansikte, inte kul säger jag bara. Och awesome, om en 3 veckor  på nytt gotta love it.

Som säkert alla vet så är det vändag imorgon. Och vi har bara två lektioner imorgon eftersom det är penkkis också. På kvällen ska jag sedan och se på syrrans gammeldans :) Och imorgon får ja också se kära jenni igen som jag inte sett sedan söndag! Känns som en evighet, hehhe. Resten av kvällen spenderas här undet täcket, har liksom ingen lust att lyfta mig upp härifrån just nu.

Och fatta, bara två dagar kvar till sportlov !!! Just what I need


No comments:

Post a Comment