1/16/2013

Wednesday

Helou! Nu har vi då besökt skolorna klart, och imorgon igen normal skoldag. Tänkte att "jeeee, ba två skoldagar kvar o. sen veckoslut!" Men nej.. har skola på lördag också!? Hur kul är inte det? Usch, menja idag var vi till pargas för att besöka skolorna där. Dagen gick sådär ganska snabbt, och efter det stack jag med jenni ti hese o. fetta upp oss & smått läsa på prov och sådär, puss på dej. Alla måst ta och besöka hennes blogg HÄR!

Men nu är jag då hemma och ska fortsätta provläsningen här snart nåttag.. då jag orkar, heheh.. Alltså har ingen motivation för skolan just nu, orkar inteeee! Vill bara krypa ner under täcket o. sova :( Nu ska jag i alla fall ta och kolla nyaste pretty little liars hihiii, och så läsa på prov nåttag också..

källa


2 comments:

  1. alltså va e juttun att du allti måst fota dig själv i mitt rum?? XD

    ReplyDelete