1/10/2013

Torsdag

Hejsan! Snart klarat av första skolveckan för i år. Jobbigt nog... är redan nu helt död fastän det gått en enda vecka! Och har egentligen inga planer för kommande veckoslut utom att imorgon ska jag träffa en vän osv..

Och ja, förresten.. har verkligen funderat på att göra ett videoinlägg här nåttag. Har bloggat redan i över tre år och har never ever gjort ett videoinlägg.. så får se om det kommer att hända här nåttag ;)

Har idag frysit helt sjukt.. alltså seriously går typ hemma med ullmax på och endå fryser jag.. har luggit under täcket hela kvällen och skrollat i tumblr. Ah, i'm so addicted! Om ni också har tumblr ta gärna och följ mig där1 Ni slipper till min sida här

en gammal bild som jag aldrig delat med mig...


Och aaaah can't wait, snart kommer ellen hem igen efter en skitlång tid. Har inte sett henne nu på typ tre veckor och gud ja saknar henne så de blir kul och se henne igen sen nästa vecka! puss

No comments:

Post a Comment