1/24/2013

Lähe mun kaa


TODAYS: skjorta/Gina Tricot, jeans/dr. denim, top/gina tricot

Helouuuu alla! Imorgon redan fredag och veckan gått igen på nåt sätt snabbt. Gårdagen var nog ganska kul dag. Alltså vill bara slå huvve i väggen, föllde nämligen min ipod i vessan XD hahahaha alltså seriöst hur lyckad får man vara? Somtur funkar den just och just ännu utom att akkun tar slut på typ 5min... men seriously haha skrattar ännu också åt mig själv xd

Annars igår var jag på stan med jenni typ hela kvällen. Först var vi liksom till subway och genast efter det till hese... hhahha. Vilket liv vi har Och ja, så hittade jag även den härliga skjortan ovanför för 20e, love it! Och sendan senare på kvällen gick vi på bio och se The Impossible! Helt sjuktsorlig film säger jag bara! Kan inte fatta att det hänt påriktigt :( Men rekommenderar stort, härlig film!

Ikväll blir de ba o. mysa hemma under täcket. Ska faktiskt nu ta och se på nyaste pll  så ha det bra, ciaoooooo

No comments:

Post a Comment