1/17/2013

17 januari

Alltså gud vad dagen gått skitlångsamt.. Började kl åtta och slapp hem först typ halv fyra. Kom rakt hem och har sen dess målat min syrras rum, haha. Jobbigt, armmusklerna helt sjuka efter att ha målat hela taket.. Men får pengar så det är ju värt det ;)

Imorgon äntligen fredag, och på nåt sätt känns det som om veckan gick snabbt men ändå långsamt, ni vet.. så konstiiiiigt. Och så på kvällen ska jag på teater med farmor, pappa och syrran, haha. Har inte sett en ordentlig teater på helt skitlänge! Så det blir väl helt nice sku man tro

Och jaaaaa! Ska under veckoslute ta och försöka göra ett videoinlägg ifall jag hinner så får nu se om det blir nåt.. lovar ingenting, haha. So let's see what happens... Känner för mig att min blogg behöver lite nånting , verkar så tråkigt just nu!

Men nu ska ja hoppa i duschen och tvätta bort all målfärg ja klottat i håret xd alltså gud vad lyckad man är...

mitt liv i en bild... haha nä skämta

No comments:

Post a Comment