12/19/2012

Oh if you could see me now


Hejsan! Imorgon blir det julfest i skolan som vi nior ordnar. Hela denna dag har för det mesta gått till övning. Systemet har kanske inte riktigt fungerat eftersom vi hade första ordentliga övningen först idag!... Men bra blir det nog i alla fall. Själv är jag bara med och sjunger samt med i en liten pjäs som tomte. Hahaaa, kul...

Och idag fick jag äntligen bestämt vad jag ska ha på mig imorgon samt på julafton. Ni ska få se bild på min outfit nåttag då jag hinner visa ;)

På fredagen är det då iväg till Ikaalinen för ca en vecka. Somsagt firas julen där och ah, tänka sig att det redan är julafton på måndag?! mysiiiiigt, älskar julkänslan.

Och bjuder denna gång på en härlig webcam bild med den bästa kvaliten. Men de får duga nu, verkligen ingen fotolust på siståne.. Sitter i alla fall nu och myser i sängen och ska typ kolla tv och så typ tutta ♥ sweeet dreams


No comments:

Post a Comment