12/11/2012

New hair

Hejsan! Jaaa, har äntligen fått färgat mitt hår och det blev då en aning mörkare ;) Helt nöjd blev jag med resultatet. Ni ser bild här nedanför!

Dagen har annors varit helt okej.. hade endast en normal timme och resten av timmarna vad det gammeldans och luciaövning. Aaaah, so nervous då de blir lucia i övermorgon. Vi ska uppträda sammanlagt fem gånger för olika människor, min röst kommer helt säkert vara helt borta efter det... haha.
Efter skolan var jag då till ellen med jenni där vi bl.a. färga mitt hår, thanks guys Och gud vad det snöade mycket... kommit helt massor mera med snö här under kvällen :O och äger inte ens ett par ordentliga vinterskor... that's how we do it

Men nuuuu blir det tv & mys så ha det bäst alla :*


I verkligheten är det kanske lite ljusare... Orkade tyvärr inte ta en bättre bild :( har liksom ingen fotolust alls då det blir mörkt redan vid typ tre!? så förlåt för det, ska försöka skärpa mig ;)

No comments:

Post a Comment