12/17/2012

1 week left

Hola! Idag hade vi en lite annorlunda skoldag, vi had nämligen nån studiehandledning sak i Lilla Hanken. Dagen gick då sådär ganska snabbt fastän vi hade längre dag än vanligt. Resten av dagen har spenderats i sängen. Seriously, ibland känns det som om ja sku bo i min säng, gör typ allt där :D haha, liksom vilket liv....

Imorgon ska jag försöka ta och hitta en julfest klänning. Det är redan på tordag vi har julfest i skolan och jag vet inte ens ännu vad jag ska ha på mig.. yup, go me. Och kan ni fatta, bara en vecka kvar till jul?! På fredagen blir det äntligen lov och vi ska redan då åka till Ikaalinen där vi ska fira julen med fyra andra familjer :) so hope it's gonna be fun!

Hur som helst, ska jag snart krypa ner under täcket så godnatt på er alla :*

bild från förra året

No comments:

Post a Comment