11/08/2012

Back on track

Äntligen första perioden slut, har fått alla uppsatser och allt annat skit gjort nu. Känner mig fri som en fågel, haaha. Hade idag ryskaprov (!!!) som gick så sjuktdåligt, typ sämsta provet ever. Säger bara en sak till er alla, välj aldrig att studera ryska om ni inte lär er språk lätt. Det är så sjuktsvårt att lära sig! Hur som helst, nästa vecka då ny period och läseordningen ser väl helt chill ut.
Finns de förresten nåtslags speciellt inlägg ni vill att jag ska göra...? Vad som helst! Fritt fram med förslag! :)

Imorgon äntligen fredag och tänker  bara stanna hemma  hela kvällen och mysa, just what I neeed! Har sovit sjuktdåligt och varit totally dead hela veckan. Men nu ska jag ta o. kolla på New Girl, så bloggar mer imorgon. Ciaooooo

PS. 46 dagar till julafton !!! awesome huh, måst snart börja planera min önskelista också, hah ;)

jag & denna sötis igår, puspusss på dej

1 comment: