10/24/2012

Wednesday

Hola! Ny vecka startat, och har nog inte på länge varit såhär trött. Och usch vad kallt det är ute också.. tänk er att det om exakt två månader redan är julafton!? Och min vecka börja väl inte så värst bra, lyckades söndra skärmen totalt på min ipod.. haha typiskt mig. Thank god så funkar den ennu!
Men som ni ser var jag igår hos jenni, och awesome var det att se henne igen efter en hel vecka, puss på dej ♥ 
Och idag har jag inte gjort nåt speciellt, var till stan med jenni och leta efter nåt att klä oss till halloween. Nästa vecka ska ni få veta vad bestlutet blev ;) Och fick med mig också en ylletröja som ni ser bild av här under. I'm in loooove

Imorgon blir det gymgymgym med jenni, hon ska äntligen skaffa gymkort så de blir nice! Men nuuuuu ska jag ta och kolla på nyaste pll episode, ah so exiteeeed

H&M - 19,95€

No comments:

Post a Comment