10/09/2012

Tisdag...

TODAY'S: tröja/h&m, jeans/cubus, min nya höstiga halsduk/h&m

Hejsan! Hela kvällen suttit hemma med läxor.... uppsatts, förhör, prov, läxor, läxor.... usch, för mycket skola för min del. Tröttis här säger jag bara. Och ute är det skitkallt! Har gått runt med min varmaste tröja och halsduk, endå frysit! Var t.o.m. tvungen att ta bussen ist för skoppen eftersom frös ihjäl på morgonen. Thanks to that fick jag försening! Det börjar även sjunka till närmare noll grader på nätterna, usch vinter snart. Längtar redan tillbaka till sommarn, haha. Känns som om det var typ jul & nyår nyss, och nu bara lite över två månader kvar till det igen. Året gått nog allt för snabbt :(

Haha, usch vad mycket jag klagar idag, men kan inte hjälpas... talar ju bara sanning ;) Ska snart krypa under mina varma täcken och tidigt & sova för en gångs skull!

Good night!

No comments:

Post a Comment