10/13/2012

Autumn



Ciao! Igår kväll spenderades hos kära jenni. Vi satt barnvakt till hennes söta brorsa hela kvällen. Vi typ ba spela spel, kolla på tv o. ba tog det lugnt :)
Idag  har jag iinte gjort nå speciellt. Städade här hela huset... haha skitjobbigt men behöver pengar. Och är just nu totally alone här hemmal. Har lyssnat på musik med hösta volym hela kvällen, sjukt skönt nog ibland att vara ensam hemma! Ikväll ska jag ennu säkert ta och kolla nån film och så gå tidigt och sova. Har sovit så sjuktdåligt hela veckan...

Imorgon ska jag äntligen köpa gym kort! awesooooome, har inte gjort nåt på helt sjukt länge nu och de ska bli så kul att slippa o. gymma igen jejej, men ha en bra fortsättning på veckoslute alla, CIAO



min nya puder som jag köpt idag

4 comments:

  1. Jättefin blogg!
    Vilket program använder du då du redigerar dina bilder? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojtackar! Använder för det mesta picasa, och ibland picmonkey.com :)!

      Delete