9/13/2012

Torsdag!

Oj ursäkta för så dålig bloggning igen.. har bara haft så mycket annat så har inte riktigt hunnit! men.. idag har jag haft en lång dag, men endå har den varit helt nice. Vi var en lektion på stan o. samla pengar till röda korset så det var helt chill! Efter skolan åkte jag till ellen, där jag då var hela kvällen. Vi färgade mitt hår mörkare, och ni ska få se resultatet först imorgon, är för trött för att börja ta nå bilder nu.. so just stay tuned ;) haha skämta! Men tack så mycket ellen, puss på dej ♥ 


Och dag åkte mina föräldrar till London för ett par dagar, smått avundsjuk? :( Och imorgon äntligen fredag, sköööönt.  Har än inga planer för veckoslutet, men nånting ska jag nog hitta på!  Men nu ska jag snart ta o. tutta, so sweet dreams



No comments:

Post a Comment