9/09/2012

Classtrip!

Oj förlåt för så dålig bloggning! Sku blogga förrän jag åkte iväg på torsdag, hade skrivit ren ett inlägg o. allt men glömde att publicera det.. haha. Hur som helst kom jag idag hem från vår amazing klassresa. Det var nog skitlyckad resa tycker jag. Vi var då alltså och segla med en stor segelbåt med namnet albanus ;) På dagarna seglade vi, hjälpte med seglena, navigationen, maten osv. Låter kanske jobbigt men det var nog helt chill :) Första kvällen fick vi bada bastu & simma, grilla osv :) Kul var det. Och andra kvällen rymdes vi inte till hamnen vi sku till, så vi staanna på ett ställe där det fanns ingenting... Hur som helst på kvällen var vi hela klassen och undersöka området lite... haha XDD så grilla vi ba o. had de chiill :)

Har jag tyvärr inte tagit så mycket bilder med min egen kamera, efterosm så många andra hade också kamera med.. Så här kommer nu ett par bilder från min kamera och senare kommer det kanske mera bilder :) får nu se... men tack till alla för en lyckad resa,vi har nog den bästa klassen ever 

het flytväst va?


2 comments: