8/26/2012

It's raining men...


ett par gamla bilder

Hösten påväg? hmm, think so. Det regnar ute och det är annars också kallt & mulet. Idag söndag som betyder för mig slöahemmaochgöraingentingdag. Haha, so that's what I've been doing all day long... Veckoslutet gick igen alldeles för snabbt. På fredan var jag en sväng till jenni som ni säkert redan läste i föregående inlägg.

På lördagen var det fornäldarnas natt. Jenni, ellen, ninni, ninni & jag var en sväng tills stranden där de fanns en massa folk, fyrverkeri osv. Det  hände inget speciellt, vi ba chilla runt där ett tag och träffa folk :) Efteråt kom ellen & jenni till oss och vi bestämde oss för att se en riktigt skrämmande film, REC.Om ni tycker om skrämmande filmer så rekommenderar jag den varmt! ;)

Imorgon måndag igen och vi har skriba träff. Förhoppningsvis får vi lite bilder från lägret så lägger antaglien bilder hit till bloggen sen. Men får nu sen ennu ;) Nu ska jag ta och göra läxor och annat så hejsvejs på er!

2 comments: