7/03/2012

AJOLUPA & sommarplaner


yeeeey klarade äntligen av körprovet, so happy! Kan inte rikit fatta att ja får äntligen köra i trafiken, hihiii! Synd ba att vi åker bort på fredag för tre veckor så hinner inte rikit köra med den..
Kom här på samma på att har faktiskt inte berättat nåt om mina sommarplaner ennu.. so here you go! alltså på fredag åker vi med familjen ut med båten nånstans mot åland för två veckor. Kommer och bli skitkönt att slippa ut till skärgården för en tid! hihi, sen veckan efter det är vi ennu en vecka på stugan. Alltså jag måste packa en väska för tre hela veckor, ohno! Kommer säkert dra med mitt hela klädskåp XD  hahaaa, jamen efter det ska jag ennu sommarjobba två veckor på ett café..... och så är redan sommarlovet slut :o tiden går no allt för snabbt...

Ikväll blir det bara mys hemma, och imorgon ska jag säkert träffa nå vänner eller nåt, donnou yet :) hihi men kram på er alla, hörs senare

No comments:

Post a Comment