6/07/2012

Torsdaaaag

h&m 4,95€
Var idag en sväng till stan och hade så lust att köpa nå nytt så tillslut köpte jag denhär somriga skjortan från h&m för skitbilligt! hihi
Imorgon ska jag till ada, kommer bli kuuul! Kommer o. se Ellen också för sista ggn före en lång tid. Våra sommarplaner far helt perfekt så att vi inte kommer och ses på typ hela sommaren. När hon kommer hem, åker jag.. när jag kommer hem, åker hon... om ni fattar? Så de blir typ sen 6-7 veckor vi inte kommer och ses... :( menmen, imoron ses vi så de e bra! Nu ska jag iaf hämta nåt och äta, cya!

4 comments:

  1. 6-7 månader??! du måste mena veckor :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. woooops, jo ja menar veckor XD ska ta och ändra!

      Delete
  2. super fin blogg rebecca! kul att vi delar samma intresse också, kameran! ta gärna en titt in på min blogg, har precis börjat om min blogg så den är väldigt tom än så länge, ha det bäst!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi tack filippa! :) ska absolut ta en titt! Ha de bäst du också!

      Delete