6/26/2012

Snow White and the Huntsman

Hejsan! Kom för en goood stund sen hem från stan. Var på bio och kolla på Snow White and the Huntsman, och den var nog bra, rekommenderar! Imorgon har jag först körlektion & prov, och efter det ska jag till ada :) Jenni ska väl också dit, så kul blir de o. se dom efter en tid! Ellen saknar jag också skitmycket, har inte sätt henne nu på typ 2½ veckor :( och ennu typ 4 veckor tills jag ser henne igen!!! Om du läser dehär, så terkkui härifrån & IKÄVÄ! <3

Nu ska kolla nån film nu eller nåt så goooodnight bjuder ennu på ett par bilder jag fotat idag:

4 comments:

  1. Pusipusiii samoooooin ;(((((( <3333333

    ReplyDelete
  2. Ett litet tips för din fotografering. När du fotograferar vattendroppar, lönar det sig att ha ett så lågt ISO-tal som möjligt. Blir bilderna mörka kan t.ex. bländaren ändras, den inbyggda blixten är även bra att använda i situationer som dessa. Lycka till med fotograferingen vackra flicka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oitack så mycke för tipset! De visste jag inte ens :) kram!

      Delete