6/21/2012

I'm back!

Ciaooo, jag lever! Har haft en helt skitrolig skriba! Det var jättekul men också sorligt. Och vädret har för det mesta varit fint. Har lärt känna nya människor, och alla människor var nu annors o. helt härliga! Vi har bl.a simma & bada bastu, lekt lekar, chillat, pratat, skrattat, sjungit och en massa annat! Kommer nog alri o. glömma dehär lägret, tack ti alla som var där här under kommer lite bilder jag tagit med min kamera, men jag kommer säkert och få mer bilder senare, så det kommer antagligen mera nåttag ;)

Hursomhelst ska jag nu dra iväg till stugan för att fira midsommaren med några famijebekanta. Så ha det bra alla & njut av sommaren! Bloggar så fort som möjligt :-) Och tack ennu till alla som var på lägret kraaaaaam




















No comments:

Post a Comment