5/31/2012

"teoriakokeesi on hylätty" ...

jajamen, teoriprovet misslyckades för min del. Argh är så jävla störd just nu XD men nytt försök på tisdag... Min dag har varit helt okej, vi hade nog lite tråkig skoldag. Vi måsta springa runt i stan o. räkna trappor & statyer, haha funfun? Resten av kvällen händer inget, ska ba chilla och försöka gå tidigt o. sova! Och imorgon har vi kulturdag och sen på lördag avslutning och så sommarlov! Ska visa min avslutningsklänning nåttag här också :) nog för att jag visat den här förr också eftersom jag den köpt för en tid sen! men har fått nya läsare också så... (:

Här ennu ett par bilder från idag:

2 comments:

  1. haha, ja klara dedä prove först på tredje gången :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa jess :D no hoppas ja lyckas nästa gång xdxd

      Delete