5/02/2012

Onsdag


TODAYS OUTFIT: jeans/gina tricot, jacka/utomlands, väska/aleksi 13, skor/h&m, skjorta/h&m

Hej på er! Min dag började inte så värst bra, försov mig smått men hann somtur i tid, hihi. Skoldagen gick trögt som vanligt och efter skolan träffa jag syrran på stan. Så gick vi tillsammans till gymmet och vi var då på samma grej som på söndan ;) och det var nog skitkul igen! Efter det kom jag hem och somnade typ genast eftersom det var så tyst här hemma, haha. Men har nudå här försökt läsa till biologiprov men orkar inte alls koncentrera mig... menmen, imorgon har jag då prov och lång dag men ska endå vara duktig och orka fara till gymmet ;)
Förresten, jag skall ju skaffa mopokort så slipper äntligen på fredag på första teorilektionerna ;) wohoo can't wait att jag får kortet i min hand! 

Men nu ska jag hoppa i duschen, ciao!

4 comments:

  1. Hei hu ha du fått dendär youtubemusicjuttun vit? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://twoandahalfreasons.blogspot.com/2012/04/tutorial-kuinka-saan-youtube-palkin.html där en länk ti en sida där man berättar hu man gör de ;)

      Delete
  2. va sen beredd på att de kommer ta evigheter tills du får ditt mopokort :D:D ja hade mina teorilektioner fö 1 månad sen o ja får först ta teoriprove nästa vecka o sen har ja ännu körlektioner o körprov :DD
    -Sara G

    ReplyDelete
    Replies
    1. whaaat :o nå hoppas de far snabbare än dedä :D:D

      Delete