5/04/2012

Friday

Ursäkta för sämre bloggning men hade ingen lust att blogga igår eftersom hade skit trög dag osv.. Gud vad veckan gått snabbt, känns inte alls som fredag... men idag hade jag sovmorgon, sköönt! Vaknade endå tidigare eftersom såg en mardröm och fick inte sömn sen längre. Haha, hade mardröm senast när jag var typ 10 år gammal... hur som helst så var skoldagen helt chill, bara 2 lektioner liksom. Efter skolan var jag på stan ett par timmar med ellen & ada tills jag då gick på mina första teorilektioner. Nu bara hälfen kvar, fast det blir först om typ 3 veckor... Men ikväll blir det chillchill myskväll här hemma. Typ alla andra här hemma kollar på ishockey, men jag är inte de minsta intresserad så kör med film istället ;) ha det bra!

skitgammal bild. bättre än inget, right?

No comments:

Post a Comment