4/04/2012

Skype med jenni

Ciao! Just nu håller jag på och skypea med jenni, haha gud vad normala vi är... Idag färgade jag alltså håret. Sku färga det ljusare men resultatet blev lite annorlunda. Det ändrade inte så mycket, bara lite orangare nyans. Har inte orkat ta bild, men ni ser lite i bilden övanför, haha. Men det kommer bättre bild senare. Jaa, och alltså ellen var här hos mig efter skolan. Vi färga då mitt hår och så sku vi öva ryska men det blev inte så värst bra, haha. Har då prov imorgon och kan typ inget, så ska här snart ta och öva lite. 
Och imorgon börjar äntligen påsklovet! Vi slutar t.o.m. 12 imorgon, så skööönt! Får se vad vi hittar på. Men nu ska jag ta och öva lite русский язык så byebye ♥

2 comments:

  1. Hi jonathan here AGAIN <3 you should check my questions that I did send you to your formspring <3 xoxo jonathan

    REMEMBER TO CLICK ON MY NAME HERE THEN YOU COME TO A LINK WHERE YOU CAN SEE HOW I LOOK LIKE <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. well hello jonathan <33333 hahahha.....

      Delete