3/24/2012

Old pictures

jag och syrran, haha söta vi är
syrran, jag och vår barndomsvän jasmin :)
jag på typ nå babysimning :D
syrran och jag, ser smått död ut... XD

söta påskhäxor va? syrran och jag :)
syrran och jag med våra kusiner :)
våra bardomsvänner, jag och syrran
jag är smått glad ?
jag och syrran                                                                                           jag
min kusin och jag                                                                                         jag ärju cool va?
Ciao! haha, satt här och kollade på sjuktgamla bilder, så tänkte visa ett par här på bloggens sida också :) haha söta va? Menjaa har då suttit hemma hela dagen och kollat film osv. Och imorgon ska jag kaaaaanske och simma med några vänner, vet inte ennu om jag har riktigt råd... haha!Men ha det bra alla, puss

Förresten, nå bra filmtips? :)

2 comments:

  1. så söta bilder! :) och "the beach" är bra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oitack!:) ojuu den är sjuktbra! :D

      Delete