3/30/2012

New stuff !

jeans från Cubus, 13,95€ 19,90€
skor från skopunkten, 19,90€
jag idag!
Ciao! Där ett par jeans och skor jag fått/köpt på sistone. Köpte jeansena helt skitbilligt eftersom det var rea, just love them! Efter skolan gick jag då ner till stan och köade i Cubus skitlänge, jättelånga köar till provrummen och kassan, jobbigt! Men fick äntligen mina jeans så det är bra de ;) Och idag då fredag, sköööönt! Idag blir det chillkväll hemma. Och imorgon ska jag typ ba chilla med vänner osv, vet inte ennu.. Och man har typ lovat snö till veckoslutet !? jag som trodde att sommaren snart är här... usch. Men ialla fall ha en bra freda alla, hörs!

2 comments:

  1. Skit fin blogg ! :)
    besök gärna min ! www.italiana.blogg.se

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi tack så mycket! :) ojaa, ska ta en titt!

      Delete