3/12/2012

Blog award

Fick då en sånhärn bloggutmaning av min kära syster. Ska berätta 7 random saker om mig själv så här kommer dom :)

1. Jag älskar mat, haha. Jag är nästan allllltid sugen på nåt. Om int annat så tuggar jag på tuggummi, haha. Och så älskar jag också turkin pippurin., och salmiak över huvudtaget, mihiihh.

2. Jag är en ganska blyg människa. Har ibland svårt att umgås med nya människor osv, haha. Fast tycker det är jättekul att träffa nya människor och få nya vänner, men somsagt kan vara blyg i början. Men sen med mina vänner och människor jag känner bättre kan jag bli väldigt hyper...

3. Jag är rädd för stora insekter, haha. Det är en sak jag hatar med sommaren! Har svårt att gå ute i skogen på sommaren eftersom det finns så sjuktmycket insekter och småkryp där. Usch, dom är bara så äckliga. Och hatar också ormar & grodor, uschhhh!

4. Om jag hittar en bra låt, så kan jag lyssna den säkert 100 ggr i rad. Och så efter en tid så orkar jag inte mer med låten, och så typ hatar jag den eftersom har lyssnat på den så mycket, haha sjuktstörande!

5. Är en riktig sommarmänniska! Älskar att vara i solen, och ha varmt, haha XD På sommaren kan man gö så sjuktmycket och den är bara så chill. Och fattar inte människor som inte gillar sommaren, eller solen, alltså dom är sjuka eller nåt. Haha nej men sommaren är nog den bästa årstiden!

6. Är en nattmänniska! Kan oftast vaka hur länge som helst utan att vara trött, hihiii. Och på morgonen har jag alltid svårigheter att stiga upp. Och tycker att det är tidigt att vakna 10-11 på ett veckoslut, fattar inte dom som tycker att det är sent, hahhaa...

7. Slösar väldigt lätt mina pengar. Slösar pengar till allt möjligt onödigt, som mat/godis och saker jag inte behöver... haha det bara blir så.. Och kan slösa typ hela min månadspeng under en vecka.. Och sedan när jag påriktigt behöver nåt så har jag inte pengar... smått störande :D

Och jag ger denna vidare till Jenni + till alla som vill göra den

5 comments:

  1. beccaaa du har minst 1gg i varje mening "haha" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <3

    ReplyDelete
  2. *eiku siis int mening utan såndäään juttu om dig xd

    ReplyDelete