3/07/2012

before & after

Ciao! Så tänkte visa er lite hur mina bilder ser ursprungligen ut, alltså före jag redigerar dom. Tycker själv att det är kul och se på förändringen så tänkte slänga ett par bilder hit till bloggen också. Så jag redigerar nästan alltid mina bilder före jag lägger ut dem nånstans. Redigerar mest bara ljuset, skuggorna osv, så jag brukar inte redigera en massa små detaljer osv.. Och jag redigerar då med ett jätte simpelt program, nämligen Picasa. Picasa kan man ladda från nätet gratis ;) men jag rekommenderar Picasa, eftersom det är så lätt att använda och resultatet blir bra, haha :) Men om ni laddar det så ladda den nyaste versionen, eftersom den är mycket bättre ! Här kommer i alla fall bilderna:

Before                                                    After

No comments:

Post a Comment