2/02/2012

Torstai

Ciao! Idag lyckades jag försova mig lite... Sku börja 9:40 men vaknade först typ 10:15.. Haha fick lite brått och missade typ hela första blocket, hehe. Fick iallafall ordentlig 11 timmars sömn ;) Efter skolan var jag med Jenni en stund till bibban och läsa & chilla ba :) Och nu är jag då hemma och måst nu gåut med pepsan. Usch har inte alls lust att stiga dit ut, det är typ -20 grader kallt...

Och nån som råkar veta hur man slutar följa sig själv på blogger? Alltså min syster börja följa mig via blogger från min dator och så kom det typ att jag följer mig själv.... sjuktkonstigt men nån som kan hjälpa? :)

Nu måst jag ba ta och klä på mig så varma kläder som möjligt och gå ut, ha de bra
jenni & jag idag!


2 comments:

  1. haha fint, du går o tar på din bloggers startsida o så trycker du där på hallinoi o där e alla bloggar du följer o så trycker du bara på inställningar o så typ sluta följa denhär bloggen eller något sånt, hoppas du förstod något :D fin blogg btw!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa haha jo, jag förstod! tack :)

      Delete