2/19/2012

Sunday



Tjena! Idag har det snöat sjukt heeeela dagen, jobbit! Men idag var jag och simma med jenni & ada, haha, vi var till Imppari och det var nog ganska boring place, eller helt normal simhall, haha. Och jag vågade hoppa från 7m, so proud, hhahaaa XD Så var jag en stund på stan men hittade såklart inget att köpa.. eller köpte någ någonslags ansiktskräm (3 in 1) som verkar bra, ansiktet känns redan nu jätterent och mjukt efter första ggn, hihi :) och så när jag skulle ta bussen hem var den typ en halv timme sen.. så fastna den ennu typ mitt på vägen eftersom det var så halt.. och så körde den ennu fel så måsta gå hem en bit i det härliga vädret.. lovely! 

Men resten av kvällen blir det myskväll hemma. Och imorgon på kvällen åker vi upp till Himos med familjen. Bloggar nog ennu imorgon före vi åker ;) hörs!

<3Becca

No comments:

Post a Comment