2/09/2012

Right now!

Hihi, jag och peppi just nu :) Idag har jag haft en chill day. Började lite senare och tog de ba lungt! Så har jag då spenderar resten av dagen hemma och gjort typ ingenting, hehe. Imorgon har vi ingen normal skoldag, utan hela skolan har vintersportdag. Man får typ välja vad man gör, skrinna, pulka, slalom osv. men de flesta ska nog till Meriteijo för att åka slalom. Jag ska då också dit! Så de blir ingen sovmorgon imorgon för mig... sku egentligen börja 11 men måst komma till skolan redan 8.. yeyee

Nu ska jag hämta foood och sedan försöka gå tidigt i sängs.. nog för att jag har en känsla att det inte kommer att lyckas.. hehe men cya

Förresten... nån som vet hur man får datumet på inlägget i mitten av sidan. Jag har ju nu på vänstra sidan, fast sku vilja ha den i mitten.. så nån som kan hjälpa mig?

No comments:

Post a Comment