2/06/2012

Måndag


Ciaooo! Måndag då igen.. hela skoldan gått helt trögt, haha. Men efter skolan gick jag ner till stan med Ellen och så gick vi till gymmet för en stund. Och vi kom på att vårt kort går ut på fredag.. :( Så tog jag bussen hem och har då inte gjort mycket sen dess. Kom nog för en stund sen hem från en länk med pepsan och sitter nu här och gör läxor. Usch, har typ längsta dagen imorgon... slutar först nångon före 4! Men nu ska jag ta en runda till kylskåpet, sen till duschen så ha de bra

<3Becca

2 comments:

  1. Hej. Hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt.
    MVH Rossanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, har nog haft det bra! Okej, ska ta en titt! :)

      Delete