1/26/2012

Torsdaaaag



Ciao! Där var några bilder från idag från skolan, haha jag & Jenni hade lite fun på moddatimmen... Men idag har jag haft en helt good day :) Hade sovmorgon och skoldagen var annors o. helt chill. Efter skolan så tog jag bussen med Jenni till henne. Och hos henne chilla då vi i ett par timmar & så åkte vi till HK areena och träffa vår klass där, haha. Vi var tillsammans med klassen och se på en ishockeymatch....som var ganska tråkig. Tps förlorade 1-4 till Kalpa.. hahaaa.

Imorgon har jag igen sovmorgon så de e skööönt! Efter skolan ska Ellen hit så kommer antagligen att blogga sen mer på lördag. Hade bra alla & sovsött


<3Becca

2 comments:

  1. Varifrån e dina byxor? Dom ser just kivoga ut :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mina e från Cubus, dom svarta alltså! Om du mena dom? :)

      Delete