1/12/2012

Mockingbird



Ciao alla söta läsare! Idag har jag haft en ganska lång dag... kom hem först typ 8. Efter skolan var vi till mäkki en stund med ellen & jenni :) så gick jag med ellen till gymmet, haha väldigt bra kombination sådär mäkki o gym! Men sen efter det så gick jag med mamma&pappa och kolla på ny slalomrock & byxor, eller till snowboarding.. Men såklart var den jacka som jag kollat på slut :( Så vi köpte endas vita tjocka byxor måst då här nåttag gå och hitta en fin jacka också :)

Imorgon har jag då sovmorgon, börjar först kl. 11! ah älskar fredagar Så ska jenni kma till oss, kommer o bli fuuun, hihi. Och så på lördag ska vi då och se på New Year's Eve :) BTW imorgon fredagen den 13! hoppas jag inte dör, haha jk ;) Nu ska jag tuti, godnatt alla!


<3Becca

No comments:

Post a Comment