1/01/2012

minnen från 2011

Ciao! Nu har då året byts och tänkte visa er lite bilder och minnen från 2011. 


Har tyvärr inga bilder från Januari. Eller jag hade men jag lyckades för en tid sen radera alla.. lyckad jag är. Men minns att jag endå hade någolunda bra start på året 2011 :) Och så sjuktmycket snö var det då också !


I Februari var det så sjuktkallt och mycket snö. Vi hade även sportlov och typ nästan hela lovet var jag med mina vänner. Och har typ inga bilder från frebruari heller, hah.

I mars var det fortfarande jättekallt och skolan var igång helt normalt. Och så lyckades jag då också halft bryta mitt finger.. haha eller den blev mellan bildörren och fyfan minns ennu också dendär äckliga känslan.. Och så fick vi lilla Peppi till vår familj <3

 I april så började det ren bli lite varmare väder.  Det var påsklov och vi fira påsken i S:t Mickels. Så var vi också i Vuokatti. Minns att snön höll ren på och smälta där men det gick någ ändå att åka slalom. Och så var jag ju såklart med mina söta vänner & så spelade jag en hel del fotboll eftersom vi hade Åifk turnering :)

I maj så var det bl.a min, Jenni och adas födelsedag ;) Sen deltade vår skola i staffetkarnevalen, haha vi förlorade XD Senså var jag med Ellen och Ada på Flo Ridas konsert i Hesa, den bästa konserten eveer ! Och i maj så började skolan också så småningom lida mot sitt slut.

I Juni var det värsta sommarvädret <3 Sjuktskönt var det, det blev sommarlov och chilla med mina vänner i samppis & stranden. Så ¨åkte vi till Örebro med laget och det var nog en najs resa. 
Och så levde jag en hel vecka på stugan helt ensam tills ada och jenni pelasti mig <3 Midsommar var det sen också där nåttag i juni.

I juli var vi på en 2 veckors båttur till skärgården och åland med familjen. Och så var jag ju såklart med mina söta vänner, bl.a med Jenni levde vi några crazydays i nagu på hennes stuga. Så bröt Peppi sitt ben på stugan :( Och vädret var också fint i juli.

I augusti började skolorna igen. Men spenderade myyyycket tid med mina vänner. Vi var bl.a på sommarlovets slut i Jukupark för första ggn, kul var det nog !

I september började skolan då ordentlig och vi hade mycket prov och annat. Vädret kallnade.. Var mycket med vänner och spelade då fotboll en hel del också.

I Oktober had vi då skolfotografering. Har inte så många bilder från oktober... det började bli mörkt och så så det fanns inte mycket att fota, haha. Men minns att jag var med Ellen och Jenni i rax, och gash vi hade ba lite kul, skratta typ ihjäl oss.. 

I November började det komma lite julkänsla ren, vi baka pepparkakshus och pepparkakor osv. Och så var det första advent. Så färgade jag också håret mörkare och tyckte att det var sjuuuktmörkt men  nu har det slitits bort nästan helt o hållet xd

I December var det då jul osv. Fast ingen snö kom det... bara slask då & då. Så bakade jag med ellen, jenni & ada det finaste pepparkakshuset nånsin! Har seriöst alri misslyckats så med ett pepparkakshus.. hahah XD Så åkte vi då med familjen till Lanzarote för att fira jul, myyysigt <3 Och tillsist fira vi då nyår och det var då hela året!

Tack alla för ett fiiiiint år
<3Becca

No comments:

Post a Comment