1/10/2012

I hate tuesdays

Hola! Idag slutade jag först efter halv fyra, så sjukttrög dag har jag haft! Och nu är jag hemma och fryser once again... och snart måst jag ut dit och frysa ennu mer eftersom måst ut med peppi! Men just nu sitter jag här och ser på gamla sommar bilder, och tänkte visa några här också oioioii saknar ren nu

BTW so sad eftersom Jason Derulo kommer inte att ha sin konsert i Finland för han typ halft bröt sin nacke (?) yhyyyyy hoppas han kommer sen senare när han e i skick !!!1

4 comments:

  1. hussåååå saknar du sommaren REN NU?? :oooo de e ju jävlit länge sen de va sommar XD

    puspuspus <3

    ReplyDelete
  2. nojooo hehe XD men de känns ba på någosätt att de sku ha vari helt just :)

    ReplyDelete
  3. Ljuvliga bilder! (: å sen så, vart redigerar du dina bilder? ^^ kram!

    ReplyDelete
  4. Tack! Redigerar fö de mesta i Picasa :) och ibland också i www.picnik.com :) kram!

    ReplyDelete