11/06/2011

New design

Tröttnade totalt på den galma så gjorde en ny som jag håller nu en tid :) Like or dislike ?

Iallafall så träffade jag idag Ellen och Jenni på stan och så gick vi och äta chinesefood ;) Eller nja, det var bara Ellen&Jenni som beställde eftersom jag hade inga pengar..haha fattig jag vet! När vi ätit färdigt så gick vi på bio och kollade på Paranormal Acticity 3. Det fanns sjuktmycket folk där och vi såg några bekanta också, haha. Tycker att filmen var sjuktbra, bättre än 1an & 2an ! Fast den var jätteskrämmande i några ställen och alla typ skrek där helt påfullt hela tiden :-D Men rekommenderar filmen!
Och när jag sku hem med buss, hade jag såklart kolla fel på tidtabellen, så fick lov och gå från Varissuo istället (ca 1-2km från oss)

Och nu ska jag så småning krypa ner i sängen. Morgondagens planer är ennu öppna så.... skriver mer imorgon :-) puss


<3Becca

No comments:

Post a Comment