11/13/2011

hahaaa inte alls tråkigt

Haha, kollade här på gamla bilder från fotbollen och tänkt visa dem här i bloggen också. Har då alltså slutat fotboll för typ en månad sen. Haha, men här har ni bilder från min "lilla fotbollstid" XD
dethär var då när jag typ börjat fotboll och var påväg till min första match eller nåt XD

minns att jag var den enda 97an i laget när jag börjde XD

haha minns dehär! vi vann guld i en turnering och jag var jätteglad för jag hade typ gjort jättemånga mål, haha XD
så hade vi ett "jättestort" 97-lag, haha 
haha diggade domdär blåa shortsena mucket men tappade såklart bort dem

haha typ förra året

förra året denhär o
så var vi i sverige förra sommaren på en turnering. Det var nog sjuktkul resa XD

2 comments:

  1. ooi haha ku söpöjä ootte tossa viidennessä kuvassa! harmi että lopetit :(

    ReplyDelete