11/19/2011

Färgat håret !

Ciao! Färgade idag då mitt hår med Ellen & Jenni. Och resultatet ser ni då där uppe. Fast sku säga att det blev ennu mörkare en dedär. Men det blev nog helt lyckat tycker jag :) Och mitt hår ser mycket längre ut i bilden åt vänster, men har nog inte klippt. Men ska nog om typ en vecka till frissan och klippa topparna. Äntligen!:D
Men så kollade vi också en film, Human Centipede 2. Rekommemderar nog inte.. den var sjuktäcklig och egentligen ganska tråkig. Jaa a, och sen hade vi bara roligt som vi alltid har, haha. Men tackar Ellen&Jenni för att ni färga mitt hår ♥ pus på er

Och imorgon ska jag på nån fest till Helsingfors och måst vakna tidigt. Och har ingen aning om vad jag skall sätta på mig.. får nu seee! Men nu ska jag äta lite fooood så cya later !

<3Becca




4 comments:

  1. Lite ljuvli dendär brun/röda färgen! Vike märke? (:

    ReplyDelete
  2. tack(: de va märke Franck Provost typ nummer 4.3 om ja rätt minns XD

    ReplyDelete
  3. du passar jätte bra i hårfärgen !(: checka gärna också min blogg http://iinnaan.blogspot.com/ och bli en läsare om du gillar den (:

    ReplyDelete
  4. oitack!(: jaa, ska ta och kolla :-)

    ReplyDelete