11/21/2011

DAGENS

DAGENS HUMÖR: var naaajs på dagen, men nu trött och ont i huvudet!
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, ljusröd top, grå huppari, vit halsduk och mjuuuuuuka tofflor <3
DAGENS MUSIK: Tonight is the night - Outasight
DAGENS SAKNAD: mina små söta vänner
DAGENS LÄNGTAN: julen <3
DAGENS HAT: att mina händer är totalt döda efter väggklättringen idag :( och min huvudväääääääääärk
DAGENS VILL: soooooooova <3
DAGENS VILLE INTE: ha ont i huvve och känna mig som nån trögis
DAGENS MYS: desperate housewives på kvällen och tidigt i säng <3
DAGENS GÅ UPP: trög trög trööööög
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: göra läxooor :( vill nån kom o gö dem ti mej tack ?
DAGENS JAG HAR: haft en onormal dag. Klättrat på väggar, hoppat på trampoliner och krypt i osthav (?)
DAGENS JAG ÄR: tröttis


No comments:

Post a Comment