11/10/2011

Dag 7 - Mina bästa vänner

Jag har då flera bra vänner men har såhär 3 allra bästa vänner som är då Jenni, Ellen & Ada
Jenni har jag känt längst av alla och umgås kanske mest med henne eftersom vi går i samma klass :) och en sak som är ennu coolare är att vi är födda på exakt samma dag !
Och Ellen har jag också känt jättelänge. Vi lärd känna varann i lågstadiet då vi var sjuktrandom people och hade våra egna saker.... XD somtur är vi någolunda normala nu :D
Och Ada har jag också känt enda sen lågstadiet. Vi lärde känna varann typ genom att vi spela fotboll i samma lag och så börja vi umgås mer i skolan.

Men det finns helt sjukmycket att berätta om dessa härliga människor, o vill ba säga att ni är helt härliga & älskar er ♥
jenni <3
ellen <3
ada <3

No comments:

Post a Comment