11/29/2011

da da dam

Ciao! Ursäkta för lite trög bloggning här på sistone. Idag har jag iaf haft en lång dag, slutade 15:40 och det hade hunnit bli lite mörkt redan då..usch. Efter skolan gick jag rakt till frissan. Klippte bort bara torra topparna och lite från sidorna. Men det verkar endå mycket kortare.. aja int vet jag.
Efter det har jag då bara suttit hemma och gjort skolgrejer..... Har läst till hissaprov & så började jag skriva på en 4 sidig hissauppsats. Och alla andra läxor såklart..... usch hatar skolan!

menmen.. nu ska jag sluta klaga, ska ist så småningom lägga mig. Ska bara kolla allt färdigt tills imoron osv, så hörs! 


och ursäkta för sånhärna fula webcam bilder, men har inga bilder och lägga hit :( de går ju inte eller riktigt att fota nåt, eftersom det är så mörkt hela tiden ... mmen ska fixassss, hoppas ja !
 BTW, är min font helt för liten ? För jag brukar ha skärmen ganska förstorad, så vet inte hur det ser ut på andra datorer..... så kommentera ba om det är för litet, svårt att läsa eller nåt, haha :-)

<3Becca

No comments:

Post a Comment