11/14/2011

14 november



Ciao! Idag har jag varit sjukttrött och därför ganska hyper och störd XD Andra perioden börja då idag med nya scheman och allt. Svårt att hålla reda på vart man ska o. när timmarna ändrats osv. Dagen började helt trögt men blev sen bättreee. Vi slutade dagen med hussa. Vi lagade biffar&sås, potatis och mockarutor som blev guttgutt;) sen fick jag också veta mitt vitsord i hussan som blev en 8 :)
Efter skolan gick jag runt på stan lite med Ada & Ellen och stack då sedan hem :) O. så had pappa kommit hem från Spanien och han hämta en massa lösnaglar till oss, haha.

Men just nu försöker jag att förstå nåt av matteläxan men det går icke så bra.... hatar att räkna potenser!
Och ursäkta för detta stökiga inlägg men orkar totally inte tänka så mycket just nu XD

<3Becca

No comments:

Post a Comment