10/21/2011

Your love's a drug






















Guuud de är skönt med höstlov ! Fast har varit helt ute med alla dagar. Det känns nu som typ söndag men det är först fredag ♥ Men iaf har jag hit tills haft ett roligt höstlov. Igår-idag har jag varit hos Ellen med Jenni. Orkar nu inte berätta, så bilderna får berätta det mesta. Men kan ba säga att vi har skratta som nå jävla grisar hela natten :-)

Resten av kvällen blir det bara mys med filmer och nyaste avsnittet av Pretty Little Liars ;-)

<3Becca

3 comments:

  1. hej, kan du sätta linken varifrån du såg nyaste pretty little liars, för att jag vill se den, men jag hittar ingenstans ett ställe att se ! tack :)
    ps, jätte bra blogg du har + mycket fina bilder.

    ReplyDelete
  2. jag brukar kolla på det härifrån ------> http://www.cucirca.com/2011/03/21/watch-pretty-little-liars-online/

    Där finns alla avsnitt som kommit ut. Och till migg funkar det jättebra :---) stärvar typ int alls !=)

    & tack <3(:

    ReplyDelete
  3. tack sååå mycket! :)

    ReplyDelete