9/04/2011

Imma be takin them pics, lookin all fly and shit, Imma be the flyest chick, so fly.









Ciao ! Kom hem för en god stund sen från stugan. Där var det tråkigt som alltid, kollade en massa filmer. Slumdog Millionare, Back to the future och 127 hours

Imorgon sen då tillbaka till skolan, och har en massa läxor o. grejer att göra ennu. Men så lat som jag är så får det vänta till senare (; 

Och btw, man kan inte bli mer lyckad än jag. Höll  på och städa min dator lite, och sen så radera jag imistag typ hälften av mina 2011-bilder igen, och dom ba försvann ur skräpkorgen ?! Har lyckas med dethär ren en gång och nu igen. Men det kan hända att pappa har kopierat alla mina bilder till nån hårdskiva, ska kolla senare. Men allvarligt man kan inte bli mer lyckad än jag, eller ?!

4 comments: