9/14/2011

9 facts about my family

1. Har en mamma & en pappa
2. Har en storesyster , Camilla (16)
3. och en lillesyster, Jessica (7)
4. och ennu en lillebror, Rudolf (5)
5. Sen har vi en hund, Peppi som är typ 7-8 månader
6. Pratar finska med min mamma, och svenska med min pappa & syskonen
7. Min mamma är svensk, fast hon kan ändo inte prata ordentlig svenska.. XD
8. Vi bor i ett ganska stort egnahemshus
9. Sen har vi en ganska stor motorbåt som vi åker med ibland + en stuga i Kimito





Men annors har det inte hänt nåt speciellt idag. Det har varit blåsigt och regn, not nice! Efter skolan chilla jag med Ada i Impivaara i typ 2h ända tills vi hade spel, och de ble 2-2. Och imorgon är det hungerdag, så vi ska gå ut på stan och samla pengar till Röda Korset :) Och sen slutar vi 12:30 så sjuktchill ! Men nu ska jag kolla ett avsnitt av Pretty Little Liars, och sen tidigt och sova (; gnight

No comments:

Post a Comment