8/02/2011

Not boring at all ...

FAVORIT:
Film? -   har många, men typ The Notebook & Sex and the city-filmerna :)
Låt? -  finns många men en bra låt t.ex Lilla Lady - Daniel Adams-Ray
Mat? -  typ pasta bolongese eller pizza (;
Dryck? - Coca colaaaa
Stad? -  jaa a, vet inte riktigt.
Land? - Thailand, eller det är typ det enda stället jag besökt som jag kommer ihåg nåt av:)
Ämne i skolan? -  typ teckning & hussa :)
År? - alla år har varit bra, men 1997 såklart, då när jag föddes.

SENASTE:
Personen du tänkte på? -  hmm minns int .. 
Gången du grät? - minns int de heller :d
Pizzan du åt? - i Nagu när jag var med Jenni :)
Gången du var i göteborg? - ömm var är göteborg ?xd
Gången du var i stockholm? - För typ två veckor sen, eller var där bara kanske 5min :d

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? -
  båda är bra !
Hund eller katt? - hund !
Ut och festa eller hemma och mysa? -  beror på helt, men kanske hemma & mysa.
Tv-spel eller datorspel? - kanske tv-spel(;
Big brother eller paradise hotel? - i donnouu
Svart hår eller blont? - beror på, men kanske blont :)
Blåa ögon eller bruna? - beror på människan(;
Choklad eller lakrits? - choklaaaad
Göteborg eller stockholm? - stockholm
Coca cola eller fanta? - colaaa
Pizza eller kebab? - pizza !
Randigt eller prickigt? - randigt
Leva eller dö? - leva (?)

ANTAL:
Personer du älskar? - 
finns sååå många !
Glassar du ätit på en dag? -  hmmmmm ..kanske 5-10 ? vet inte riktigt :D
Gånger du gråtit på ett dygn? - hmm vet inte 
Piercingar har du? - 3 örhängen om de räknas ?
Personer du saknar just nu? -  finns många !


VAD:
Gör dig glad? -
Vara med vänner, få vad jag vill ha, sommaren/solen osvosv.
Gör dig ledsen? - hmmm typ när man läser eller kollar på nåt sorligt, haha.
Vad vill du helst göra nu? - göra nåt kuuuuuul med nån vän
Önskar du att du slapp göra? -  gå till skolan om 2 veckor.
Vill du ha nu? - Nån kompis hit !
Önskar du dig i födelsedagspresent? - en ny dator eller typ en storstor säng :)
Längtar du till? - hmmm till nästa sommarlov, muhahhaa.
Tycker du om dina betyg? - nja helt nöjd är jag väl med dem ..
Ångrar du i ditt liv? - neej 
Är det bästa som har hänt dig? hmm kommer inte på nåt just nu ..

Nu ska jag sova, godnatt !

No comments:

Post a Comment