8/25/2011

I've got the moves like jagger

Tänään on ollut ihan jees päivä. Aloitettii vähän myöhemmin mut onnistuin silti tulla myöhäään ..hehe oon tullut nyt kaks päivää peräkkäi myöhäs.. not good ! Ja nyt on tullut tällane kauhee "syksyflunssa". Oon aivastellu oikeest koko päivän ja nyt on hirvee nuha :( Kuitenki koulun jälkeen menin Jennin ja Adan kaa imppariin, ja chillailtii siel nurmikol kunnes treenit alkoi. Ihan jees treenit oli, vähän tylsät ehkä :) Huomenna on sitten perjantai, ja meil alkaa koulut vast 11 (: Ja ihan chilli koulupäivä & sit viel peli illemmalla ...

Ja muuten nyt lauantaina meen meiän sellasen perhetuttujen häihin, hihi :) Mun pitää ehkä ottaa siel kuvii, pikkase noloo, mä vaaan siel "klickklikck" :) ja voin ehkä sit näyttää viel mekon minkä oon ostanut sinne(: Mut nyt meen syömään ja sit aikasin nukkumaan, öitä kaikille !


No comments:

Post a Comment